Job 7 van 19


Report this listing

Solliciteren



Customer Project Delivery Manager


Functie

Als werknemer bij onze klant maak je deel uit van een dynamisch en innoverend bedrijf dat voortdurend evolueert.
Er werken staat gelijk met ontwikkeling, mobiliteit en opportuniteiten!


Jobomschrijving

Als Customer Project Delivery Manager is je belangrijkste uitdaging het toezicht houden op de end-to-end-implementatie van ICT-oplossingen voor B2B-klanten , met een specifieke focus op nieuwe klanten en niet-standaard projecten. Je verantwoordelijkheden omvatten het identificeren van middelen, toewijzen van taken en betrokkenheid van interne en externe teams, waarbij je zorgt voor kwaliteit, tijdige levering en klanttevredenheid op basis van gedefinieerde processen en SLA's. Je speelt een cruciale rol in de klantbeleving tijdens de implementatiefase , waarbij je fungeert als enkelvoudig aanspreekpunt. Met andere woorden, je rol zal impact hebben én je zal aan de slag gaan bij een gerenomeerde telecom speler met HQ in Evere. Belangrijkste verantwoordelijkheden:

  • Je beheert de end-to-end-implementatie van ICT-oplossingen voor B2B-klanten.
  • Je identificeert en beheert middelen die betrokken zijn bij projecten, waarbij je zorgt voor betrokkenheid en naleving van mijlpalen.
  • Je zorgt voor kwaliteit en tijdige levering, klanttevredenheid en rapporteer verbeteringselementen aan Product Marketing en Operationele teams.
  • Je draagt bij aan de presales-fase door aangepaste projectleveringsbenaderingen te definiëren.
  • Verantwoordelijk voor budget, P&L en projectinhoud, nauw samenwerkend met presales/biedbeheer.

Jouw profiel

Onze ideale kandidaat? Die heeft vooral heel veel zin om aan de slag te gaan!
Je kan ons verder nog overtuigen met volgende capaciteiten:
  • Je genoot een hogere opleiding in ICT of Elektronica .
  • Aanvullend heb je minimaal 5 jaar ervaring als Customer Project Delivery Manager in de telecom- of IT-sector.
  • Je spreekt vloeiend in het Nederlands, Frans en Engels.
  • Je hebt technische expertise in mobiele en vaste datatechnologieën.
  • Je hebt ervaring in projectmanagement en met het leiden van virtuele projectteams.
  • Tot slot heb je ervaring met financiële monitoring, inclusief budgetbeheer en rapportage.

Aanbod

Voor wat, hoort wat! Jouw inspanning worden beloond met een competitief salaris op maat van jouw verwachtingen en aangevuld met allerhande voordelen. We sommen ze graag even voor je op:
  • De mogelijkheid om het verschil te maken in een innovatieve omgeving.
  • Bedrijfswagen met tankkaart
  • Mobiliteitsbudget
  • Maaltijdcheques
  • 32 vakantiedagen per jaar. Je werkt 40 uur per week en bouwt zo 12 ADV dagen op.
  • Je geniet van glijdende uren en kan daardoor je agenda flexibel inplannen
  • Pensioenregeling
  • Levensverzekering en ongevallenverzekering
  • Gsm & abonnement
  • Plezierige werkomgeving , zoals teamevenementen en bedrijfsbijeenkomsten.

Volledig overtuigd? Solliciteer dan meteen via limburg@uniqueselect.be.
Meer info? Aarzel niet ons te contacteren op het nummer 011 23 08 00.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht