Functie
Als werknemer bij onze klant maak je deel uit van een dynamisch en innoverend bedrijf dat voortdurend evolueert.
Er werken staat gelijk met ontwikkeling, mobiliteit en opportuniteiten!
Jobomschrijving
Als Customer Project Delivery Manager is je belangrijkste uitdaging het
toezicht houden op de end-to-end-implementatie van ICT-oplossingen voor B2B-klanten
, met een specifieke focus op nieuwe klanten en niet-standaard projecten. Je verantwoordelijkheden omvatten het identificeren van middelen, toewijzen van taken en betrokkenheid van interne en externe teams, waarbij je zorgt voor kwaliteit, tijdige levering en klanttevredenheid op basis van gedefinieerde processen en
SLA's.
Je speelt een cruciale rol in
de klantbeleving tijdens de implementatiefase
, waarbij je fungeert als
enkelvoudig aanspreekpunt.
Met andere woorden, je rol zal impact hebben én je zal aan de slag gaan bij een gerenomeerde telecom speler met HQ in Evere.
Belangrijkste verantwoordelijkheden:
-
Je beheert de end-to-end-implementatie van ICT-oplossingen voor B2B-klanten.
-
Je identificeert en beheert middelen die betrokken zijn bij projecten, waarbij je zorgt voor betrokkenheid en naleving van mijlpalen.
-
Je zorgt voor kwaliteit en tijdige levering, klanttevredenheid en rapporteer verbeteringselementen aan Product Marketing en Operationele teams.
-
Je draagt bij aan de presales-fase door aangepaste projectleveringsbenaderingen te definiëren.
-
Verantwoordelijk voor budget, P&L en projectinhoud, nauw samenwerkend met presales/biedbeheer.
Jouw profiel
Onze ideale kandidaat? Die heeft vooral heel veel zin om aan de slag te gaan!
Je kan ons verder nog overtuigen met volgende capaciteiten:
-
Je genoot een hogere opleiding in
ICT of Elektronica
.
-
Aanvullend heb je minimaal
5 jaar ervaring
als Customer Project Delivery Manager in de
telecom- of IT-sector.
-
Je spreekt vloeiend in het
Nederlands, Frans en Engels.
-
Je hebt technische expertise in mobiele en vaste datatechnologieën.
-
Je hebt ervaring in
projectmanagement
en met het leiden van virtuele projectteams.
-
Tot slot heb je ervaring met financiële monitoring, inclusief budgetbeheer en rapportage.
Aanbod
Voor wat, hoort wat! Jouw inspanning worden beloond met een
competitief salaris op maat van jouw verwachtingen
en aangevuld met allerhande voordelen. We sommen ze graag even voor je op:
-
De mogelijkheid om het verschil te maken in een innovatieve omgeving.
-
Bedrijfswagen met tankkaart
-
Mobiliteitsbudget
-
Maaltijdcheques
-
32 vakantiedagen
per jaar. Je werkt 40 uur per week en bouwt zo
12 ADV
dagen op.
-
Je geniet van
glijdende uren
en kan daardoor je agenda flexibel inplannen
-
Pensioenregeling
-
Levensverzekering en ongevallenverzekering
-
Gsm & abonnement
-
Plezierige werkomgeving
, zoals teamevenementen en bedrijfsbijeenkomsten.
Volledig overtuigd? Solliciteer dan meteen via limburg@uniqueselect.be.
Meer info? Aarzel niet ons te contacteren op het nummer 011 23 08 00.